Přeposlat HP spustila kampaň „HP LaserJet se vám vyplatí“

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

HP spustila kampaň „HP LaserJet se vám vyplatí“

30.06.2010 | Tisková zpráva HP | Aktuality, recenze | Komentářů: 4 |

Společnost HP spustila globální marketingovou kampaň pod názvem „HP LaserJet se vám vyplatí“ (\"HP LaserJet Pays You Back\"), která poukazuje na výhody užívání profesionálních barevných multifunkčních tiskáren HP Color LaserJet.

 

Kampaň „HP LaserJet se vám vyplatí“ je postavena na přelomové hodnotové proklamaci, která ilustruje návratnost investice (ROI) multifunkčních tiskáren HP Color LaserJet. Tyto tiskárny v průběhu užívání vrací investované prostředky formou úspory energie, papíru a toneru.

 

Tato komunikační kampaň využívá sociální sítě, populární osobnosti digitálního světa a strategická partnerství, např. LinkedIn nebo IDG, k tomu, aby zaujala malé a střední podniky (SMB) a osoby s rozhodujícím vlivem v IT a rozšířila v komunitě SMB v regionu EMEA (Evropa, Střední Východ a Afrika) povědomí o tiskárnách HP LaserJet jako o nefalšované obchodní investici.

 

Nečekaní hrdinové boje o návratnost investic


Kampaň bude probíhat celé léto a zaměří se na měřitelný příspěvek řady dalších dosud neprozkoumaných aspektů každodenního podnikatelského života, které jsou schopny měřitelně vytvářet hodnoty. Po celém regionu budou iniciovány diskuse a debaty o tom, zda, jak a v jakém rozsahu přispívají každodenní činnosti, jako je například ranní přestávka na kávu, procházka cestou do práce, návštěva tělocvičny, atraktivní pracovní prostředí nebo drink po práci (s kolegy nebo bez nich!), k produktivitě na pracovišti.

 

Jak vysvětluje Luis Casado, marketingový ředitel pro HP LaserJet a podniková řešení (LES) skupiny GTMU Imaging and Printing Group Europe, Middle East & Africa, v této kampani jde o zamyšlení nad výrobky a postupy, na které lidé jinak obvykle nahlížejí jako na nákladové položky.

 

„Řada těchto každodenních činností na pracovišti se prostě považuje za náklady, přestože ve skutečnosti tvoří kladný a měřitelný příspěvek k celkovému podnikání společnosti. Jako takové mohou být považovány za “nečekané hrdiny” v oblasti produktivity kanceláře, což představuje nový pohled na to, jak můžeme chápat strategické investice do technologií, náklady na pracovní síly a běžné provozní náklady,” uvedl Casado.

 

„Velmi podobným způsobem vracejí tiskárny HP LaserJet podnikům už více než 25 let zpět vynaložené investice tím, že zefektivňují jejich marketingové kampaně, snižují objem spotřebovaného papíru a spotřebních materiálů a slučují do jednoho přístroje několik zařízení, v důsledku čehož spotřebovávají méně energie než konkurenční alternativy,“ dodává.

 

„Letošní letní kampaň HP LaserJet upozorňuje na to, že pořízení tiskárny HP LaserJet je investice, která do vašeho podnikání nepřetržitě vrací peníze zpět,”připomíná Casado.
Kampaň zahrnuje také partnerství s IDG a průzkum prováděný mezi malými podniky v regionu EMEA, jehož cílem je zjistit, změřit a využít každodenní postupy a služby, které vracejí peníze zpět.

 

Inovace HP, které stále něco přinášejí


Na jaře tohoto roku uvedla společnost HP na trh tři nové řady tiskáren, jež díky úsporám času, energie a papíru podnikům pomáhají získat finanční prostředky. Tyto nové výrobky zahrnují řady tiskáren HP LaserJet Pro P1100, multifunkčních tiskáren HP LaserJet Pro M1130/M1210 a tiskáren HP LaserJet Pro P1566/P1606dn.

 

Všechny tři tyto řady tiskáren jsou vybaveny technologií HP Smart Install. Technologie „plug and print“ společnosti HP zákazníkům umožňuje ušetřit čas tím, že tisk lze zahájit už dvě minuty po připojení tiskárny k netbooku, notebooku nebo stolnímu PC pomocí kabelu USB – bez potřeby CD.

 

Díky technologii HP Auto-On/Auto-Off dokáže nová tiskárna série HP LaserJet 1100, jedna z energeticky nejefektivnějších tiskáren na světě, v porovnání se svými předchůdci, uspořit až 72 % nákladů na energii. V těchto tiskárnách se dále používají originální tiskové kazety HP LaserJet s energeticky úsporným tonerem umožňující ve srovnání s předchozími produkty dosáhnout úspor energie až o 35 % na každou vytištěnou stranu.

 

Tyto tři řady tiskáren jsou rovněž vybaveny technologií Instant-on, která podnikům umožňuje dosáhnout úspor energie až o 50 %.

 

Tiskárna HP LaserJet P1606dn nabízí uživatelům spolehlivý oboustranný tisk, který šetří peníze i prostor a snižuje spotřebu papíru až o 50 procent.

 

Údaje o úsporách vycházejí z tisku 50 kopií brožury (oboustranné a na speciálním lesklém médiu), 12 krát měsíčně, na tiskárně HP Color LaserJet CM3530 MFP, a to v porovnání s průměrnou cenou ve specializovaném kopírovacím středisku. Další úspory díky technologii Instant-on, oboustrannému tisku a technologii HP Smart Web Printing. Skutečné výsledky se mohou lišit. Zdroj údajů o cenách v kopírovacích centrech: Studie nákladů na tisk Infotrends, březen 2009. Více údajů, včetně metodiky studie a velikosti vzorku, naleznete na http://www.hp.com/go/printcosts HP Color LaserJet bude v regionu EMEA k dispozici v říjnu 2010.

 

Test prováděný na řadě tiskáren HP LaserJet Pro P1100, vycházející z instalace přes USB. Skutečné doby instalace se mohou lišit. HP Smart Install pracuje pouze pod operačním systémem Windows. Energie spotřebovaná na vytištěnou stranu vychází z konkurenčních měření TEC uváděných na energystar.gov a eu-energystar.org k březnu 2010 a kalkulátoru HP Carbon Footprint na hp.com/go/carbonfootprint Metodika a skutečné výsledky testu se mohou lišit.
 

 

V porovnání s tiskárnou HP LaserJet P1005.

 

Kalkulace úspor energie na základě srovnávání zařízení podobné třídy a konvenčního toneru HP s novým energeticky efektivním tonerem HP při tisku. Uvedená spotřeba energie se rozdělí na strany za minutu na základě tisku standardní testovací strany. Skutečně dosažené úspory se mohou lišit.

 

Úspory energie vycházejí ze zkoušek prováděných společností HP pomocí metody typické spotřeby energie (TEC) programu ENERGY STAR® na výrobcích LaserJet s technologií Instant-on v porovnání s konkurenčními modely v březnu 2009.

 

Zdroj: www8.hp.com

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku HP spustila kampaň „HP LaserJet se vám vyplatí“


počet příspěvků: 4

Petr

02.07.2010 v 15:42

A co nějaká ta fotka?

Odpovědět

Jejda

07.07.2010 v 08:11

Bohužel asi nebyly.:-)

Marek

07.07.2010 v 09:14

No tak si jí nděk najdi na netu. To jsou problémy...

Odpovědět

Jorga

09.07.2010 v 08:42

To víš, lidi jsou nároční!

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.