Přeposlat Canon zákazníkům předvedl využití rozšířené reality ve světě tisku.

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Canon zákazníkům předvedl využití rozšířené reality ve světě tisku.

05.11.2015 | Tisková zpráva | Zajímavosti | Komentářů: 0 |

Představte si, že sedíte v kanceláři a v době oběda dostanete do ruky leták nedaleké restaurace, kde je jen výčet desítek jídel a jejich ceny. Osloví vás? Nejspíš nijak zvlášť. Takových už jste totiž viděli desítky. Co ale, když dostanete do ruky leták restaurace, který nabídne více než tištenou informaci. Dostanete leták, který vám prostřednictvím chytrého telefonu nebo tabletu ukáže obrázky konkrétních jídel v nabídce, videa z jejich přípravy, třeba i jejich přesné složení a zároveň vám umožní si oběd rovnou objednat. Vítejte ve světě rozšířené reality (augmented reality).

Canon zákazníkům předvedl využití rozšířené reality ve světě tisku.

Svět tisku se spojil s on-line světem

Udělat tiskovinu zajímavější, maximálně zaujmout zákazníka, usnadnit přístup k aktuálním informacím nebo zvýšit vlastní konkurenceschopnost. To bylo cílem workshopu, který proběhl v centrále Canon CZ. Zákazníci společnosti z řad poskytovatelů tisku, grafiků a zástupců reklamních agentur se na něm v praxi seznámili s technologií rozšířené reality, která vysoce efektivně spojuje svět tradičních tiskovin s on-line světem. Workshop se konal v rámci programu Canon EBBP, který pomáhá zákazníkům již více než deset let. Vedle řady špičkových příruček a návodů nabízí i vzdělávací workshopy a služby nezávislých konzultantů. To vše s cílem pomoci poskytovatelům tiskových služeb dosáhnout vyšší výkonnosti a větší ziskovosti.

„Inovace je hnací motor každé firmy. A platí to i ve světě tisku. V tuto chvíli se jako jednou z hlavních inovací jeví fakt, že tiskovina může být ideální nosič pro multimediální a multikanálovou komunikaci,“ řekl Martin Novotný ze společnosti GRAFIE CZ, který zdůraznil, že rozšířená realita může poskytovatelům tiskových služeb přinést nový typ služby, což ve výsledku povede k růstu tržeb. Použití rozšířené reality v tiskovinách přitom prakticky nemá žádné omezení. Lze ji využít například při prodeji automobilů, v turismu, gastronomii, při pořádání kulturních akcí, hodí se pro developery a prodejce realit… Sloužit může zkrátka všem, kteří chtějí své produkty a služby prezentovat ne jen prostřednictvím tradiční tiskoviny. Že je to správná cesta, dokazuje i fakt, že společnost IKEA rozšířenou realitu používá ve svém katalogu, který v milionech kusů vydává na celém světě.

Nový byznys pro zákazníky

Jak augmented reality zákazníkům vysvětlit, jak ji uchopit a jak ji nabízet, popsala Irena Zelingerová ze společnosti Canon CZ. „Nedávno jsme se setkali s požadavkem potenciálního klienta, který od nás v rámci výběrového řízení chtěl přinést něco nového, něco co mu přinese byznys. Díky využití rozšířené reality vznikl nový a netradiční polygrafický produkt, který pomáhá našim zákazníkům v rozvoji byznysu u jejich koncových zákazníků,“ vysvětluje Irena Zelingerová.

Společnost Canon CZ proto nabízí zájemcům speciální sadu, která obsahuje tablet, dokumenty a dokumentaci s vysvětlením toho, jak tiskový produkt spojit s rozšířenou realitou. Zákazník tak dostane podnikatelský záměr, návod, jak zpracovat grafiku, koho oslovit a jak výsledný produkt prodávat. „Kromě softwaru a hardwaru jsme tak schopni zákazníkům nabídnout i byznys plán a možnost rozvoje,“ dodává Irena Zelingerová.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Canon zákazníkům předvedl využití rozšířené reality ve světě tisku.


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.