Přeposlat Odměna pro nejlepší prodejce tiskáren Kyocera – Japonsko

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Odměna pro nejlepší prodejce tiskáren Kyocera – Japonsko

07.07.2015 | Tisková zpráva | Zajímavosti | Komentářů: 0 |

Nejlepší čeští prodejci tiskových zařízení a spotřebního materiálu Kyocera navštívili hlavní sídlo společnosti Kyocera Document Solutions v japonské Osace. Kromě seznámení se s nejnovějšími trendy z oblasti tisku měli možnost diskutovat s managementem firmy i prodejní strategie a vyslechnout si celou řadu zajímavých názorů na další vývoj trhu práce s dokumenty. Českou výpravu čekal jako poděkování za jejich úspěchy v uplynulém fiskálním roce i výlet k nejznámějším památkám země vycházejícího slunce.

Odměna pro nejlepší prodejce tiskáren Kyocera – Japonsko

Účastníci byli vybráni na základě svých úspěšných obchodních výsledků u společnosti Janus, která je výhradním distributorem tiskových zařízení Kyocera na českém trhu. „Motivační program, který jsme pro naše partnery vyhlásili v předchozím fiskálním roce, se setkal s opravdu pozitivní reakcí,“ uvedl Radim Vogel, obchodní ředitel dealerského prodeje společnosti Janus.

Během pětidenního programu stihli čeští prodejci za doprovodu zástupců společnosti Kyocera navštívit Osaku a Kjóto, prohlédnout si slavné kláštery v Kiyomizu a Tneryuji, zúčastnit se čajového ceremoniálu a vyzkoušet si rafting na řece Hozugawa. V bohatém programu nechyběla návštěva japonských zahrad i možnosti nákupu nejmodernější japonské techniky.

„Jsme rádi, že jsme mohli naše nejlepší partnery vzít přímo do hlavního centra strategie, obchodu a vývoje značky Kyocera, jejíž produkty úspěšně prodávají, a seznámit je s vrcholovým managementem a jeho vizemi,“ okomentoval Radim Vogel. „Partneři měli také možnost vidět vše, co je pro Japonsko typické, ochutnat pravé japonské speciality či si vyzkoušet svezení tradiční rikšou. I když máme pro naše prodejce různé motivační akce, tahle byla první takového rozsahu. Protože se osvědčila, plánujeme na ni do budoucna navázat.“

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Odměna pro nejlepší prodejce tiskáren Kyocera – Japonsko


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.